Sunday 15 May 2011

Tegarkah aku melakukan semua ni..

sejak dua menjak ni banyak masalah datang ke dalam hidup ku..Dugaan betol lah sebagai anak, sebagai sahabat, sebagai kakak..sebagai adik..subhanallah..alhamdulullah..allahuakhbar...

Aku xmampu nak harungi ni sume..sejujurnye aku xboley..aku cube kuatkan semangat aku tapi air mata ku tetap gugur tanpa aku rela..mujur la adik2 dan sahabat baik ku yang amat aku sygi dan cintai dan kasihi..segala-galanye laaa..

Kisah abang ku tinggal 3/4 je lagi nak setle..dah siap bayar dah kereta tu..tengah repair je sekarang..pastu nak tukar nama..kalau puspakom lepas, xde pepe masalah dah pasni..aku xsanggup dah tengok abah sedih..adik aku pon dah selamat duk nga aku..arap2 ko xde la buat masalah kat akak ye dik..akak ko ni bkn sehat mana pon..ulang alik masuk wad je..

Buat Nursha, aku pon tengah pokai sekarang..3/4 je aku dapat tolong ko borrow ek..sowi la yunk..time gawat ko mintak tolong memeng xlepas..sowi bebanyak..kalau aku da rezeki lebih kang aku campak kt ko ek but aku not sure ok..not promise..!!!

Hal mama masih tiada kesudahan..kalau dulu aku lah ank yang dengar cakap, yang xmembantah tapi sekarang aku lah yang paling mama benci, yang paling mama xsuka, yang mama labelkan ank yang xkenang budi dan kurang ajar..Aku xkisah title yang aku terima..aku buat sume ni demi kebahagiaan yang dah terbina 32 tahun..maafkan akak mama..akak terpksa bersikap kurang ajar..akak xde niat nak marah mama, petah lagi tinggi kn suara nga mama..mama jadi gni sebab dia..dia memang perosak..akak benci dia..sampai akak mati mama..

ya Allah..engkau titipkan lah kesabaran dan ketabahan serta keimanan pada ku untuk sume ini..aku terasa penat sgt2..penat dengan rempah ratus kehidupan yang semakin mencabar..kiranye aku sudah tidak mampu lagi bertahan, kau ambil lah nyawa ku agar aku tidak terus melakukan dosa..amin..

No comments:

Post a Comment