Thursday 5 May 2011

KaU xkaN BahaGia berSama Aku..perCaYALah..!!!

sudah berbulan dia menyepikan diri..kata nya ada masalah..pemasalah aku pon xtahu.cuma aku pasti aku nak jadi sahabat terbaik utk dia..

penah jugak he say sesuatu yang menggembirakan bagi dia tapi masih jauh dan terlalu jauh utk aku gapai..mampu say sorry dear..can get better from me..

setiap kali wujudnya tarikh 3hb, tak kisah bulan berapa, pasti dia akn timbul ke permukaan air..katanya windu..bukan kah dia sudah berpunye..jauhnye aku terfikir..mana la tahu windu as a bestfriend an..

aku belum pasti di mana cinta hatiku berada kerana untuk menyintai seseowng manusia yg bergelar kekasih mahupun suami adalah terlalu jauh lagi dari dunia zahir dan batin ku..bukan menolak takdir mahupun menyalahkan takdir cuma yang lepas banyak memberiku erti air mata cinta..

aku doakan dia akan dapat yang terbaik dari kalangan yang beriman..sebab hanya yang beragama sahaja yang akan kekal dunia mahupun akhirat..kerna itu lah yang akan membantu dia dan keluarga meniti di siratol mustaqim untuk menuju ke syurgatul jannah..

IZINKAN AKU JADI SAHABAT BAIK MU BUAT SELAMA-LAMANYA..

No comments:

Post a Comment