Sunday 15 May 2011

Percintaan daLam pERSahabataN

Bila si dia ego.......
Jangan sesekali kamu mempersoalkan tentang keegoan bila sikap sebegini
sedang menguasai dirinya. Lelaki amat payah utk mengakui dirinya ego
sebaliknya berpendapat ianya ketegasan.

aku tak pasti kenapa dan mengapa perlu wujud ego di antara insan yg bergelar lelaki..Bukanlah hawa diciptakan untuk adam lindungi..untuk adam sayangi..tapi kenapa adam menguji hati dan perasaan hawa..??

Perlukah setiap perhubungan antara adan dan hawa diselitkan dengan hati dan perasaan lebih seorang kawan..Tak boley ke dalam persahabatan tiada percintaan..??xboley ke just berkawan je..??bak kata Rossa, teman tapi mesra..

andai la kata aku dapat pilih, aku xnk nye kapel2, jauh sekali bercinta di dalam persahabatan..takut nanti aku akn hilang kawan yang amat aku syg, hormat, pahami aku..tapi aku xmampu berandai lah kata..!!

No comments:

Post a Comment