Thursday 5 May 2011

Siapa yaNG LebiH EGO..???LeLaki aTaupon PereMPuaN..??--->I

harimau mati tinggalkan belang..manusia mati tinggalkan nama..itulah yang sering kite dengar dari dulu smpai sekarang..bukankah harimau mati tinggalkan bangkai dan manusia mati tinggalkan dunia..??!pelik sungguh dahulu dan sekarang..

Bila bercinta, indah-indah je berjanji..kalau kentot pon xbunyi..kau lah bulan..kau la matahari..kau lah nyawa..kau lah utama..kau la dewi..kau lah cinta..tapi bila kau mati arini, sok pagi aku cari len..lusanya aku kwen lagi..itu lah LELAKI..xramai yang sanggup besarkan ank tanpa kawen lagi..
ke Lombok sekali pon saya ikot..emas intan belian saya sanggup saya gadaikan..wet saya di bank awak ley pinjamkan dulu..pakai lah kereta saya dulu..pakai la motor saya dulu..saya basuhkan baju awk..saya masakkan untuk awk..bile dah kene tipu, kene tinggalkan, kene ceraikan, menangis bagaikan sok nak mati..beria-ria je..makan x, minum x, tido x..inilah PEREMPUAN..segalanye sanggup kalau dah namanye cinta..

sebab tu la aku xsuke berjanji mahupon bersumpah..sebab aku xnk mati kang Allah tuntut jnji nga sumpah aku tuu..takut beb..nakal-nakal aku pon tahu gak hukum hakam ni..tapi aritu ade la terkisah terbuat perjanjian..tapi xde kaitakn hal maruah sesiapa pon..just nk try sape lebih ego dan siapa cakap besar..hadiahnye paling best..3H2M di melaka di tanggung 100%..hahaha..cun je kalau dapat kn..cayunk..!!cayunk..!!

p/s: nak tahu perjanjian ape,tunggu Siapa yaNG LebiH EGO..???LeLaki aTaupon PereMPuaN..??--->II..hehehe

No comments:

Post a Comment